Vi får kunderne til at elske dit brand med podcast og digital lyd

Verden er fyldt med virksomheder der larmer i deres marketing. Det er træls for kunderne, der hader det, og for annoncørerne, som brænder penge af på værdiløs marketing, som skader deres brandværdi.

Podcasts er en kanal som lader brandet få opmærksomhed, ørenlyd og engangement. Vi er et uafhængigt podcastmarketingbureau, startet af eksperter der gerne vil bringe historier og relevante budskaber til dine kunders øregange og opmærksomhed. Det kalder vi VÆRDI!

Amp står for Amplifying

Vi har valgt navnet, fordi vi forstærker brands og det er her vores ekspertise kommer i spil, da lyd og podcasts er den stærkeste kanal til at få kunderne til at lytte på en helt ny måde. Vores erfaring og ekspertise med mere end 12 år inden for branding, marketing og podcasting viser, at veltilrettelagte lydkampagner er din genvej direkte ind kundernes bevidsthed.

Amp 99 er Danmarks førende uafhængige podcastmarketingbureau, der er specialiseret i digital lydannoncering. Den ekspertise består bl.a. af en stor viden om det enorme udbud af podcasts, om hvad der fortælleteknisk virker på lyd og hvordan en succesfuld strategi for kampagner eller sponsorater ser ud. Når vi hjælper kunderne, så trækker vi på vores store netværk af podcastere, lyddesignere og content-specialister, så du kan føle dig tryg i, at din podcastkampagne kommer helt i mål.

Det gør Amp 99 til Danmarks bedste uafhængige one-stop-bureau for podcastsannoncering.

EWII x Amp 99

Amp 99 er gået langt for at imødekomme vores ønsker og kom selv med mange brugbare input undervejs – så en klar anbefaling herfra. Hiv fat i dem, hvis du ønsker sparring, hjælp eller input til hvordan du når ud over scenekanten med din podcast.

Mød manden bag Amp 99 - Bjørn Vestergaard

Fra podcaster til bureau for podcastannoncering

Amp 99 er den helt oplagte fusion af Bjørn Vestergaards store passion for og viden om podcasts og hans faglighed inden for marketing og branding. 

Visionen i Amp 99 er at skabe marketing i podcasts, som hviler på relevante fortællinger, der ikke kun styrker brandet, men som målgruppen faktisk godt vil lytte til.

“I hele mit arbejdsliv har jeg beskæftiget mig med digital forretningsudvikling, marketing og branding for nogle af de største brands i Danmark, blandt andre Ekstra Bladet, DSV og Danske Spil. At se virksomheder og brands udfolde og øge deres potentiale i digitale kontaktflader er brændstof for mig,” siger Bjørn.

De seneste 6 år har Bjørn Vestergaard drevet et par stykker af Danmarks største erhvervspodcast. Med Rollemodellerne har han sat fokus på nogle af de mest interessante og innovative iværksættere i Danmark. Arbejdet har ikke kun givet ham uvurderlig viden om podcastmediet. Det har også plantet en stor interesse for, hvordan annoncering og marketing kan være en unik brandingplatform for de danske annoncører. Tidligere har Bjørn også været direktør i en podcastannonce-platform, som blev kåret til en af landets mest lovende start-ups, og modtog anerkendelse fra bl.a. Innovationsfonden og Accelerace. 

“Jeg har stor forkærlighed for det her medie, som rigtig mange mennesker lytter til. 75% af podcastlytning foregår via høretelefoner. Det gør det til et de medier, som forbruges i et meget intimt space. Lige dér er der et enormt potentiale for annoncører at fortælle levende historier, der går rent ind og som kunderne husker.”

Bjørn Vestergaard kan med sin store viden om det store danske udbud af podcast hjælpe brands med at finde det helt rette match til et samarbejde. Han har allerede hjulpet Danske Spil, Marienlyst og Sinful med podcastannoncering og været med til at skabe brandede podcasts som Danske Opfindere for AJ Produkter.

AJ Produkter x Amp 99

Det har været en stor fornøjelse at arbejde sammen med Bjørn, som går ind i projektet med høj professionalisme og formår at sætte sig ind i virksomhedens målgruppe og problemstillinger.

Vi havde ikke tidligere arbejdet med podcasts, og Amp 99 har virkelig hjulpet os med at få øjnene op for mediets værdi. Under samarbejdet har det været vigtigt for os, at vi ikke blot endte med radiospots, og vi har virkelig oplevet, at denne bold er blevet grebet.

Vigtigst af alt har podcasten skabt værdi på bundlinjen og mere end fordoblet vores investering i omsætning, gennem kanalen.

Vi kan på det kraftigste anbefale et samarbejde med Bjørn og Amp 99.

Mere viden og inspiration

Podcast for begyndere

Sådan kommer du godt i gang med podcast annoncering – Den ultimative guide

Read More
Marketing-strategi

Her er de 18 mest værdifulde værktøjer til hosting, optimering og promovering af din podcast i 2024

Read More
Podcast for begyndere

Amp 99’s store guide til podcastannoncering

Read More
Interview

Lær fra de bedste podcastannoncører: Sophie Juul, Lunar

Read More
Interview

Lær fra de bedste podcastannoncører: Casper Neumann Svanemose, Continental

Read More
Interview

Lær fra de bedste podcastannoncører: Thomas Kruse-Theil, AJ Produkter Danmark

Read More
Interview

Lær fra de bedste podcastannoncører: Rasmus Jungersen, Dinero

Read More