Opbyg tillid med integrerede Podcast Partnerskaber

Et integreret partnerskab er ligesom at samarbejde med en influencer — du betaler for, at podcastværten omtaler dit brand som en integreret del af deres podcast.

Det er altså ikke en reklameblok i episoden, men i stedet en del af samtale-flowet, hvor værten selv læser annonceteksten højt eller giver en personlig anbefaling med deres egne ord.

Amp 99 hjælper hele vejen

  • Matching med podcasts for at maksimere effekten af dine annoncer
    Du får en vurdering af, hvor din virksomheds potentiale ligger i podcastverdenen, og så sørger vi for at finde de helt rigtige podcastserier, der rammer den målgruppe, du gerne vil nå ud til.
  • Dialog med de rigtige mennesker
    Start en professionel og konstruktiv dialog med nøglepersoner inden for de relevante podcastproduktioner, så samarbejdet kan komme godt fra start.
  • Forhandling og budgetplanlægning
    Adgang til ekspertviden, så du kan sikre, at aftalen er professionel og retfærdig.
  • Moderering af samtaler igennem partnerskabet
    Du har til enhver tid adgang til vores rådgivning, hvis der er behov for videre forhandling eller informationsdeling.
  • Kvalitetssikring af annonceplacering og brand safety
    Vi sikrer, at dine annoncer behandles med respekt, og at annoncerne integreres effektivt.
  • Løbende analyse og optimering
    Vi holder dig opdateret om resultaterne for dine kampagner under hele forløbet og justerer tilgangen for at opnå de bedste resultater.

Skab relationer med stemmer, din målgruppe lytter til

Vil du lære mere om, hvordan man starter et godt podcast partnerskab?
Eller vil du gerne høre om, hvordan Amp 99 kan løfte din virksomheds marketing?

Book en uforpligtende snak

Podcast Partnerskab gennem Amp 99

Kom godt i gang og godt videre

Hos Amp 99 tilbyder vi end-to-end assistance, der gør podcastmarkedsføring mere overskuelig. 

Samarbejdet starter med en gratis strategisession, hvor du får overblikket over podcastverdenen og mulighederne for din virksomhed.

Hvis integrerede partnerskaber har interesse for dit brand, ser vi på, hvilke shows or værter, der kan nå ud til det rigtige publikum, fremme brandets budskaber og understøtte virksomhedens målsætninger.

Vi hjælper med kontakt, forhandling og videre eksekvering på dine præmisser; skal værten læse en annoncetekst op (host-read), så du bibeholder fuld kontrol over budskabet, eller skal værten omtale brandet / produktet naturligt med egne ord, som en del af den naturlige samtale? Eller er der noget helt tredje, vi skal afprøve? 

Vi er her for at støtte igennem hele processen, og hjælper også med at måle effekten af annoncerne bagefter.

Styrk din marketing med lyd

Hvorfor er Podcast Partnerskaber relevante?

Udnyt din niche!

Sammenlignet med traditionelle medier har podcasts ofte et langt mere snævert fokus og omfang. For hver bredt appellerende podcast, der samler et stort og varieret publikum, findes der mange flere, der hver uge dækker hyper-specifikke emner for loyale nichelyttere. 

For annoncører åbner dette en unik mulighed for at opbygge gode relationer og tiltrække værdifulde nye leads. 

Men der er en vigtig detalje: Du skal være sikker på, at din indsats rammer de rette mennesker.

Det er her, vi kommer ind i billedet. 

Som Danmarks eneste uafhængige end-to-end podcastmarketingbureau kan Amp 99 hjælpe dig med at finde de nicher, hvor dine kunder lytter med.

Kontakt os og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med din podcaststrategi.

Overvejer du podcast partnerskaber?

Tag kontrol over din succes. Book en gratis 30-minutters strategisession med vores eksperter og få en ærlig, upartisk vurdering af markedet og dit projekts muligheder.

Book en gratis strategisession

Mere viden og inspiration

Podcast for begyndere

Sådan kommer du godt i gang med podcast annoncering – Den ultimative guide

Read More
Marketing-strategi

Her er de 18 mest værdifulde værktøjer til hosting, optimering og promovering af din podcast i 2024

Read More
Podcast for begyndere

Amp 99’s store guide til podcastannoncering

Read More
Interview

Når lyd bygger bro: Sophie Juul tuner ind på Lunars podcastsucces

Read More
Interview

Fra dæk til digital lyd: Continentals podcaststrategi med Casper Neumann Svanemose

Read More
Interview

Kan man sælge hævesænkeborde via podcasts? AJ Produkters successtrategi med Thomas Kruse-Theil

Read More
Interview

Dineros podcastrejse: Sådan styrker de deres brand med Blod, Sved & Iværksætteri

Read More
Guides

Podcastannoncering ROI: Sådan måler du effekten af dine kampagner

Read More
Guides

Annoncering på Spotify: Amp 99’s Guide til Podcast og Audio Ads

Read More